Vad ska man välja – MEX eller oMEX?
Svaret på den frågan beror alltid helt på hur det ser ut hos er – vilka mobilabonnemang som redan finns eller hur ni vill kunna hantera era samtal. Jag brukar alltid säga att ni oavsett kommer att få en växel med smart kommunikation.
85% av våra kunder har valt en MEXad lösning – dvs en helt synkad och integrerar lösning som gör att företaget får en mer sömlös kommunikation mellan kund och medarbetare.
I de fall man väljer en oMEXad lösning beror det på att man har användare som helt enkelt måste ha en annan operatör – det kan bero lång bindningstid, täckningen i sommarstugan, familjeabonnemang eller andra beroenden.
Vill du veta mer om MEX och oMEX? Hör av dig till mig eller mina kollegor.
Eller är du helt ointresserad och bara vill få en riktigt bra växellösning?
Hör av dig. Vi svarar gärna (MEX:at i detta fallet).
Hej från Daniel!
VD på Tellit